Spørsmål og svar

Alt du lurer på

Vi hjelper deg gjerne. Hvis du ikke finner svar her kan du kontakte oss. Er du allerede kunde får du raskest svar ved å sende en melding i meldingsboksen på Min Side.

Akkurat nå spør mange om...

De nye kortene våre kommer i tre forskjellige design. Per dags dato er det ikke mulig å selv velge farge, det vil kun bli sendt ut tilfeldig farge.

Ja, du beholder ditt kortnummer og din PIN-kode selv om du får et nytt kort.Har du glemt PIN-koden finner du den og annen betalingsinformasjon på Min Side.

Om du ikke allerede har fått ditt kort er det like rundt hjørnet, og du bør motta det innen 1-2 uker.

Ja, innskudd inntil 2 000 000 kroner per kundeforhold er dekket av innskuddsgarantien fra Bankenes sikringsfond.

Kontakt oss

Er du allerede kunde i Morrow Bank får du raskest hjelp ved å kontakte oss gjennom Min side.
Kundeservice
(+47) 21 00 74 50
Mandag - Fredag (09 - 14)
Lørdag, søndag og helligdag (Stengt)

Sperre kort
(+47) 21 00 74 55
Alltid åpen
Du kan også sperre kortet på Min Side eller i appen

Aktiver digital lommebok
(+47) 21 00 74 55
Alltid åpen